Dni Absolwenta
Kontynuując tradycję okazjonalnych Zjazdów Absolwentów WSH/WSE/AE, organizowanych w latach obchodów okrągłych rocznic Naszej Alma Mater, pragniemy zaprosić wszystkich Absolwentów do uczestnictwa w Dniach Absolwentów, które od przyszłego roku będą obchodzone corocznie w pierwszej połowie czerwca. Tego typu impreza jest w dużym stopniu czymś nowym w polskiej tradycji akademickiej, a z całą pewnością stanowi kompletnie nowe wyzwanie dla społeczności akademickiej Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.
Postaramy się skorzystać z doświadczeń innych uczelni, głównie anglosaskich, które mają czasami nawet wielowiekową tradycję w tego typu przedsięwzięciach, jednak nie wszystkie obyczaje można przenosić na nasz polski czy dolnośląski grunt. Dlatego też prosimy Was Szanowni Absolwenci o współtworzenie nowej tradycji – każdy pomysł, każda sugestia, a przede wszystkim aktywna pomoc stanowić mogą o nadaniu planowanej imprezie wyjątkowej wartości i niepowtarzalności. Czekamy na Waszą pomoc, prosząc o kontakt elektroniczny (absolwent@ue.wroc.pl), telefoniczny (071 3680925). listowny (Biuro Absolwentów, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, ul. Komandorska 118-120, 53-345 Wrocław), bądź wizytę w naszym biurze (budynek A, pokój 204).
Pierwsze Dni Absolwenta zaplanowano na 12 i 13 czerwca 2010 roku. W ich trakcie planujemy (w zależności od Waszych Szanowni Absolwenci oczekiwań):
-
spotkanie z władzami uczelni, władzami Stowarzyszenia Absolwentów WSH/WSE/AE/UE;
-
przekazanie wszelkich informacji o działaniach Biura ds. Absolwentów:
-
spotkania z wybitnymi absolwentami (m.in. z laureatami Kryształowego Alumnusa);
-
spotkania z Nauczycielami z lat studiów;
-
zwiedzanie obiektów UE;
-
Bal Absolwentów organizowany przez Stowarzyszenie Absolwentów WSH/WSE/AE/UE;
-
imprezy plenerowe (rozgrywki sportowe, np. tenisowe, piłkarskie, siatkarskie czy turniej golfa; rejsy statkiem; pikniki) oraz wieczorne (taneczne, muzyczne) w klubach UE czy w mieście, które pragnęłyby zorganizować grupy absolwentów, w czym służymy pomocą instytucjonalną.